Gunakan tisu pembersih tangan nyahkuman Kleenex setiap hari!

Gunakan tisu pembersih tangan nyahkuman Kleenex setiap hari!

Sempena **Hari Kebersihan Tangan Sedunia, Kleenex® akan mengingatkan keluarga Malaysia tentang kepentingan menjaga kebersihan tangan mereka melalui pendidikan, aktiviti dan pada masa yang sama memperkenalkan Tisu Lembab Pembersih Tangan Nyahkuman multipek Kleenex® bertemakan Disney!

Bermula Mei ini, seluruh rakyat Malaysia akan berpeluang merasai kuasa pembersihan Tisu Lembab Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® di kawasan terpilih di Lembah Klang di mana krew Kleenex® Wipes akan menerangkan kepentingan menjaga kebersihan tangan. Korang juga boleh mendapatkan Kleenex® Wipes pada harga istimewa serta bahan pendidikan yang dapat dikongsikan bersama teman-teman dan ahli keluarga.

Seperti saya jika di rumah, memang amat memerlukan Tisu Lembab Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® ni… maklum la dengan anak yang ramai semestinya kuman berada di mana-mana. Jika mereka malas nak cuci tangan di sinki, sekurang-kurang nya Tisu Lembab Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® dapat menyelesaikan masalah saya seperti…….

Membersihkan mainan kegemaran nya dengan Tisu Lembab Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® tanpa susah hati……………

Membersihkan botol susu nya jika susunya tertumpah di tangan dengan Tisu Lembab Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® dengan suka hati………………

Membersihkan walker adiknya dengan Tisu Lembab Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® dengan senang hati…………………

Membersihkan tangan sebelum @ sesudah makan dengan Tisu Lembab Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® dengan mudah dan cepat……..

Ibu, Iskandar bawa tisu g sekolah boleh tak?? sebab ada gambar kartun. Ni Iskandar punya kan??

Adeh….siap minta kebenaran saya untuk bawa ke sekolah lagi tu…hehehehe… ishk.. tu kalu bawa g sekolah, mau habis segala meja kerusi sekolah di lapnya dengan Tisu Lembab Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® tu….hahahaha

Tau la tisu ni bertemakan Disney…. memang mudah memikat hati anak-anak saya untuk mengamalkan tabiat kebersihan tangan dari sekarang kan???

Sapa kata di rumah juga perlukan Tisu Lembab Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® ni? Saya juga sentiasa membawa tisu ini kemana-mana sahaja…..

Dalam beg kerja mesti ada, sebab bila keluar kadang-kadang ada jer benda kotor yang memerlukan pembersihan dengan segera di mana jika ketika itu tandas amat jauh………

Di pejabat juga Tisu Lembab Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® ini juga yang membantu saya untuk membersihkan kawasan sekitar tempat saya bekerja…. tak der la rasa risau kan?

Dan yang paling penting adalah……………

Sebelum mengepam dan selepas mengepam Tisu Lembab Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® ini lah yang membantu saya untuk membersihkan segala sisa-sisa susu jika ada yang tertumpah kan?? Tanpa ragu-ragu mudah membersihkan nya dengan mudah dan pantas…..

Tisu Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® berkesan dalam membenteras 99.9% kuman tapi masih lembut untuk kulit anda. Tisu yang bebas alkohol, juga diperkaya dengan Mentega Shea, Aloe Vera semulajadi dan Vitamin E membantu menyuburkan kulit selain membersihkannya!

Ia juga disahkan oleh pakar dermatologi selamat untuk digunakan pada bayi dan kanak-kanak. Ia tidak meninggalkan rasa kekeringan, tidak melekit atau meninggalkan keladak bersabun dan tidak mengandungi bahan-bahan dari haiwan. Selain itu, tekstur unik dan permukaan kapasnya yang lembut memastikan kulit dibersihkan secara lembut keseluruhannya.

Eh..berkenan ke nak beli Tisu Pembersih Tangan Nyahkuman Kleenex® ni?? Boleh aja di beli di mana-mana pasaraya yang berhampiran dengna harga RM6.90 sahaja. Dalam bungkusan tersebut ada 3 pek tisu lagi… murah kan??

Apa lagi, cepat-cepat la beli sebab ini lah satu-satunya cara yang mudah untuk mengekalkan kebersihan tangan ialah dengan sentiasa bersedia dengan penyelesaian samada di sekolah, di tempat kerja, beriadah bersama keluarga, membantu seseorang atau semasa bercuti

Sudah lah peknya kecil dan mudah dibawa, di mana seisi keluarga dapat menggunakan dan menghargainya. Simpankannya dalam beg, tempat simpanan sarung tangan dan laci pejabat untuk mengingatkan diri bahawa kita harus membersihkan tangan sebelum makan dan minum, selepas bermain atau memegang haiwan kesayangan, waktu rehat, selepas batuk atau bersin dan lain-lain situasi di dalam dan luar rumah.

Jadi marilah kita amalkan kebersihan yang bermula dari kita sendiri. Bila kita buat, secara langsungnya orang lain akan buat juga kan?

Untuk mendapatkan maklumat terkini dan mengetahui lebih lanjut tentang produk dan cara mengekalkan kebersihan tangan kita, sertai perbincangan dan aktiviti  menarik dan jadilah peminat pergerakan perkongsian Kleenex  Malaysia di http://www.facebook.com/Kleenex.Malaysia, atau hubungi  Talian Khidmat Pengguna Kimberly-Clark di 1-800-82-1188 (bebas-tol) pada hari bekerja dari 9 pagi ke 5 petang.

**Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) telah mengistiharkan 5 Mei sebagai Hari Kebersihan Tangan Sedunia sejak 2009.

19 thoughts on “Gunakan tisu pembersih tangan nyahkuman Kleenex setiap hari!

  1. Wahhh menarik gak ni, tak tahu pon kleenex ado Tisu Pembersih Tangan Nyahkuman. Sesuai untuk saya sebagai seorang pemancing ikan..hanyir ikan siakap boleh dibersih hanya dengan sekali lap..fuhh terbaik..hehe

  2. Iya… sgt bagus!! KUMAN ada di mana2… Sekurang-kurangnya kalo ada usaha untuk mengurangkan risiko penyakit dgn mengelap ngan anti bakteria punya pembersih tngan ni, amatlah digalakkan…

    Moga keluarga akak sentiasa sihat dan dirahmati.😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s