Tiket Percuma ke Bukit Gambang Water Park

Tiket Percuma ke Bukit Gambang Water Park

Wah………. saya ni kalu bab mengumpul benda percuma laju la sikit…….. Kebetulan pula Harian Metro buat ‘kumpul dan tebus tiket Bukit Gambang Water Park kan?? ap alagi… saya kumpul jerla…..

Eh..gambar atas tu bukan saya punya.. pinjam gambar Nik punya.. say atak smepat lak nak snap…hahahaha. tapi saya berjaya kumpul sebanyak 28 keping kepala Harian Metro yang di kumpul dari tarikh 28.05.12 – 08.06.12.

Hahahaha…gila banyak tu… dah tu, aku jer anak beranak dah 6 orang, sebab dari umur 0 tahun mereka kene ada tiket… nak tak nak kene la redem 6 kepig kan?? eh. kata 6, kenapa pula kira2 ada lebih 2 keping….. jengjengjeng….hahahaha

ceh….. ingat ramaiiiiiiiii gila la yang beratur…. sekali datang x der orang la pulak. ada 2-3 orang je. Saya memang saja datang belah petang, dalam pukul 3 ptg masa tu.. sebab saa jangka mesti tak ramai orang…..hehehe

kalu ramai la orang masa tu, memang saya tak g tebus pun…balik terus umah la…….

Akhirnya tiket ini sudah menjadi milik saya…. jadi sekarang sedang membuat perancangan bila pula nak pergi…… nampanya ujung bulan ni la pergi. Agak-agak ramai tak orang yek? Kalu pergi hari Ahad balik isnin, Danial pula sekolah..takkan nak suh ponteng kot…. tak patut! tak patut!

Tak perla.. akan di fikirkan nanti… jadi pada mereka yang ingin menebus tiket nie, masih lagi sempat berbuat demikian.. kumpul la lagi kepala harian metro tu dan tebus pada Sabtu dan Ahad ini yang bertarikh 16.06.12-17.06.12……. mana tahu kita leh pergi sesama kannn??

Dan tiket ini bole di gunakan bermula pada 09.06.12 – 31.07.12.….tapi saya akan pergi sebelum 20.07.12 ni, sebab puasa jatuh 21.07.12.hehehe

Cepat…cepat….siapa cepat dia dapat!!!

10 thoughts on “Tiket Percuma ke Bukit Gambang Water Park

  1. time ko pergi mesti ramai orang..ramai nak tengok kereta ferrari ko (bak di blog JMR)…

    Satu je nasihAt aku bila mandi di sana…ingat betoi2 tau :

    “Air yang tenang jangan disangka tiada Ikan Siakap”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s