KFC Pokkits??

KFC Pokkits??

Pernah dengar POKKITS dari KFC?? Ishk… tipu la tu kannnn.. selalu kuar iklan kat tv tau… takkan la tak tengok kott….

Wah… masa iklan tu duk menari2 kat tv tu… hati tu teringin sangat nak cuba la kan… iyala.. mesti rasa sedap dan besar kan?? kan??

Jadi saya pun cuba la dengan membeli nya SATU sahaja… khas untuk saya sahaja…kah3..

Gini la rupanya bila dapat… cisss… tak dapat pun pembalut kat luar tu.. tak aci betul la… sebab iklan dia kemain sungguh.. siap ada pembalut kat luar tu kan…hik

Alahai… bila saya buka pembalut kertas tu….. omak aik…. keeeeeecccccccciiikkkkkkk nyaaaaaaaaaa……… Sesuai tuk anak-anak saya makan jer kot…dua kali gigit jer kot dah habis…….

Isinya pula adalah terdiri dari pada keju Monterey Jack, keju Cheddar, ketulan filet Zinger dan disalut dengan sos chutni nenas mangga, serta dibalut rapi dengan kon roti pita.

Untuk permulaan KFC Pokkits boleh didapati pada harga promosi RM2.60 secara ala carte sehingga 27 Mei akan datang. Ia juga boleh didapati dalam bentuk kombo bersama minuman ringan bersaiz sederhana pada harga RM5.50.

Ishk…….. sangat sangat sangaaaaaaattttttttttttttt tak berbaloi ok kalu beli dengan set kombo tau! baik la saya beli set ayam yang dah tentu kenyangggggg…….

Okla.. saya dah rasa dan saya mungkin tak akan beli lagi la kot.. dan sangat tak sesuai dengan tagline nya ‘Gigitan terakhirnya memang layan’ dan sesungguhnya saya tidak terlayan sungguh tau!!!

Jadi bagaimana pula dengan anda? dah cuba??

12 thoughts on “KFC Pokkits??

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s