Roti Arab tampal telur!

Roti Arab tampal telur!

okey.. kali ni nak share pasal makanan lak… masak sendiri pas tu anak-anak makan…

Masa kat opis, saya ada nampak breder ni jual Roti Arab.. pas tu dia tampal telur.. dn kuahnya adalah dr kuah roti canai gak…

Lembut rotinya.. jadi saya pun mencari di Pasaraya la roti Arab ni… jumpa kat Tesco.. ala.. baru RM 5.99 jer.. ada lebih kurang 6 keping kot roti…..hehehe

Ini la roti arabnya…ada berbagai perisa.. jadi saya ambik yang natural la.. kalu yang ada perisa saya tak tahu la rasnaya macma mana..hehehe

Roti nya besar tau….. memang cukupla kalu makan seorang…hehehe

Saya belah dua..kemudian saya sapukan majerin antara nya… untuk di bakar atas kuali la…..

Ala.. ko tempek jer atas kuali tu.. dah itam2 sikit tu .. terbalikkan la.. hehehe

Pas tu saya pecahkan sebijik telur dan leperkan atas kuali.. dan cepat2 ambik roti arab dan letak atas telur tu…

Ha.. macam ni la rupanya…… dah tampal….tak perlu gam pun nak tampal.. dia lekat sendiri la…hik3

Dah siapppp…… ok.. dah boleh makan!! Yeahhhh……. cuma saya x derla buat kuar nya.. tak der masa la. ni hanya makan gitu aja..

Kalu ada kuah kari atau dal.. mesti sedap tau….. kalu korang ada masa buat la kuahnya sekali tau…

Roti nya sangat lembut bila di makan waktu panas tau.. cuba la.. esok kan sabtu ahad, boleh jamu untuk keluarga!! hehehe

6 thoughts on “Roti Arab tampal telur!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s