[LIRIK] Terukir Di Bintang – Yuna

[LIRIK] Terukir Di Bintang – Yuna

Entah kenapa suka benar saya mendengar lagu Yuna ni….. Sejak dengar lagu ni bila tengok Kisah Lisa dan Yusry… eceh..eceh…padahal selama ni.. kalu pasang lagu Yuna, my IR mesti tutup radio atau tukar lagu lain…hik3…

Ok.. tanpa membuang masaa, meh kita layan lagu… eh silap.. lirik Terukir di Bintang….

[LIRIK] Terukir Di Bintang – Yuna

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu

Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

Ohya… bila tengok Yuna di iklan Canon tu.. ishk… macam best jer bila dia guna kamera tu kan??  kecik jer…untung badan dapat jadi Duta kan.. dapat gak FREE camera…hik3

Untung kannnnn?? dia ni memang sempoi la… tapi belum lagi la nak bertudung ala-ala Yuna yek.. hahaha.. sebab tau, kalu saya try pakai.. sumpah mesti tak selawa Yuna…hehehe

4 thoughts on “[LIRIK] Terukir Di Bintang – Yuna

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s