Roti Tandoori

Roti Tandoori

Bila tengok gambar kat atas ni.. teringat la pulak masa mengandung tahun lepas (2011)… adehhhhh……. ni la makanan tiap2 hari yang saya leh makan…

Roti Tandoori!!!

Cari la nasi ker, mee ker, roti ker… sumer tak leh masuk… mesti pas makan muntahhhh balik. Tapi dengna roti tandoori ni.. saya boleh telan dan siap tambah lagi…

Dan kalu boleh Roti Tandoori ni hanya saya leh makan yang dekat ngan rumah… cuba la beli tempat lain pas tungkau konon beli depan rumah… konpem pas makan saya muntahhhh………..(sebab my IR penah buat gitu) hahahahaha. Pandai pula tekak ni tahu kedia mana yang di beli…keh3

Tapi sekarang ni.. selepas jer bersalin.. jangan kata nak, teringin atau teringat… sikit pun tak nak makannn…….malah kalu pergi kedai mamak tak teringin pun nak pesanan roti tandoori ni…hahaha

Itu la penangan mengandung kan?? tekak akan makan makanan yang bukan kesukaan sendiri… malah akan suka makanan itu sepanjang mengandung..hik3..

Nota kaki : Sebaik nak makan roti tandoori jer.. wat nya nak daging rusa, fengsan my IR nak g cari..hahaha

2 thoughts on “Roti Tandoori

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s