TERBAIK! Anda dah sedia untuk menjamu selera?

TERBAIK! Anda dah sedia untuk menjamu selera?

KFC bucket

KFC? Wah….. ini adalah makanan kegemaran semua termasuk keluarga saya. Mudah cepat dan juga sesuai untuk menambahkan berat badan dan juga penyakit jika makan setiap hari dan waktu..keh3

Sejak KFC perkenalkan menu terbaru iaitu BARGAIN BUCKET, my IR mesti beli ni kalu makan atau bungkus dari KFC.

kfc

6 ketul ayam goreng dan 3 mangkuk nasi ayamsahaja. Yang lain dari tu kene tambah sendiri la…

Sesuai la untuk kami sekeluarga iaitu 2 dewasa, 3 kanak-kanak dan 1 bayi yang dah tentu tak makan ayam kan? Jadi semua dapatlah sorang seketul dan jika ada lebih nya.. ikut pada yang nak makan lebihh la… tapi selalunya anak-anak saya gemar makan nasi dari ayam nya…

kfc

Perghhhhhh………….. tetiba lapar la pulak tengok ayan KFC ni… udah la sejak kerja di Putrajaya ni, nak g KFC kene g ke Alamanda, Putrajaya di mana memakan masa selama 16 minit gak nak ke sana..huhuhuh…

Ayam KFC ni pun kekadang kene tengok tempat gak, klau tempat lain ada yang besar dan sedap rasanya.. ada tempat lain yang kurang sedap rasa ayam nya…

Tapi yang nyata saya belum pernahhh kene marah dengan Pekerja KFC gara-gara lambat dapat pesanan.. keh3

kfc

3 mangkuk nasi ni cukup juga untuk kami sekeluarga… anak2 ni kekadang ada masa makan banyak, ada masa tak makan pun ada jugak…. jadi berpada2 jerla…

Kalu tak cukup pun mesti kasi cukup seperti ibu dan ayahnya kene la mengalah tak makan nasi..ehehe

kfc

Memang dah jadi satu kemestian mesti order nasi ngan ayam… kalu tak makan nasi memang tak sah la anak-anak.. sebab lepas tu akan rasa lapar… kan dah jadi kerja lain pula nak g cover perut mereka dgn makan lagi..hehehe

Tapi yang nyata memang cukup berbaloi juga makan BARGAIN BUCKET ni… cuma RM19.90 dapat 6 ketul ayam + 3 mangkuk nasi. Tapi selalunya saya akan tambah 1 sup sebab x best la pulak makan nasi tanpa kuah kan?? hehehe

Dan air nya selalu saya bawa dari rumah di mana saya beli air KOTAK banyak2 dan setiap kali kuar mesti bawa air tu..Lagi pun beli air kat KFC mahal… hahaha

Ada sesiapa dah rasa BARGAIN BUCKET? Amacam… ok dan berbaloi tak??hehehe

 

4 thoughts on “TERBAIK! Anda dah sedia untuk menjamu selera?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s