5,10,20,50?? Jakun sungguh wei!

5,10,20,50?? Jakun sungguh wei!

duit syiling baru 2012

Ok…… baru hari ni saya dapat memegang, merasa, meraba, menilik, melihat, menimbang dan juga memiliki duit syiling baru untuk pertama kali!!! hahahaha

Dah la tu lengkap pulak dari 5sen, 10sen, 20sen dan juga 50sen berjaya dimiliki….. nampak sangat kejakunan saya terserlah. Tapi ada saya kisah?? sebab saya dah ada… kamu ada??

Tapi bila di pegang, di lihat dan di rasai.. macam duit token yang maine game tu lak rasanya.. sebab rasa sangat ringan dan juga 50sen yang baru kecil dari yang lama.. jadi kalu waktu malam…agak2 leh tertukar tak 20sen dan 50sen??huhuhu

Okla.. itu jer nak bagi tahu… sekarang sedang berusaha nak memegang duit KERTAS baru pulak…emmm…. ada sesiapa nak kasi tak kat saya??keh3

6 thoughts on “5,10,20,50?? Jakun sungguh wei!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s