Zulfadhli dalam proses bebas lampin pakai buang!

Zulfadhli dalam proses bebas lampin pakai buang!

Adehhhhh…….rupanya saya baru perasan Zulfadhli adalah yang paling lambat proses nya untuk bebas lampin pakai buang…hehehe

Dulu Danial dan Iskandar seawal 2 tahun 6 bulan mereka dah bebas lampin pakai buang…. siang dan malam okey.. tapi Zulfadhli adalah sangat lambar sekali…

Ujung Februari ni, usia nya bakal genap 3 tahun… adehhhhhhh… cakap pun kurang jelas lagi,. dan dia juga seorang yang KIDAL. seperti saya juga..hehehe

toilet train

Bulan Januari dan Februari ni adalah bulan yang sesuai saaya mengajar Zulfadhli menggunakan tandas. Kan cuti umum banyak… jadi masa lebih di rumah, jadi inilah masanya saya mengajar Zulfadhli.

Saya tak gunakan tandas kecil untuk mengajarZulfadhli.. terus belikan tempat duduk yang kecil untuk dia membiasakan menggunakan tandas dewasa ni

toilet train

Di beli masa tahun  2005 dan sehingga ini masih lagi di gunakan turun temurun…keh3…

Warna biru juga pujaan hati saya.. maklum la anak-anak sumer lelaki… jadi biru adalah warna yang sesuai. Rasanyadalam harga RM7 kot.. beli kat TESCO masa tu… dah lupa la…

huggies

Sekarang lampin pakai buang lebih kepada Huzaiman, makllum la.. dalam usia 6 bulan takkan nak ajar dia g tandas lak kan.. cakap pun tak pandai.. berangan la sangat dia nak g tandas dengan sendirinya..hahaha

okla..  entry yang serba ringkas sempena cuti Thaipusam…jadi selama tberehat semua!

4 thoughts on “Zulfadhli dalam proses bebas lampin pakai buang!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s