Setelah 2 tahun 7 bulan…….

Setelah 2 tahun 7 bulan…….

Ingat lagi masa mula-mula beli HOSTING dan DOMAI… iaitu 10.06.2009 masa tu…beli dengan NETKL

Memula beli yang berhagra RM60.00 dahulu……

netkl RM60

Maklum la.. saya dulu bila sebut nama blog Sumijelly.com pun orang gelak tau!!

Apa-apa tah saya merepek dalam blog… carca marba sungguh……tapi makin lama.. makin di kenali sehingga blog saya EXCEED LIMIT laaa….. nak tak nak terpaksa tambah bandwith menjadikan ia tinggi.

Saya ambik pula pakej RM100.00 + RM 31.60 (domain) dan berkongsi hosting bersama Adik saya di mana dia hanya perlu bayar RM60.00 sebulan dengan saya…

netkl RM100

Dengan pakej ke dua ni… saya berblog macam biasa, sehingga la satu hari adik saya telah membuat entry ‘panas’ hingga bandwith blog habis 20Gb dalam masa 10 hari bekerja…

Perghh……hebat tak hebat….tapi ia masih belum mencukupi lagi. Maklum la orang dah mula kenal sumijelly.com…

Jadi nak tak nak saya terpaksa naikkan lagi bangwith blog dengan membeli pake RM200.00 pula

netkl RM200

Harap-harap lepas ni mencukupi la sehinnga ujung bulan. Dengan 45GB sebulan, klau tak cukup juga la kan… tukar ke blogspot jerla… sebab bayar domain jer.. hosting FREE…hahaha

Tak per.. berblog ni pun rezeki juga.. selepas saya upgrade bandwith, tak pasa-pasal dapat ‘ang pow’ dari Nuffnang!! yeaaahhh!!

Jadi, saya tetap bersyukur walaupun tak la beribu-ribu yang masuk dalam blog saya, tapi sekurang-kurang nya sumijelly.com dah di kenali oleh semua!!

Baik ngaku, ada tak sesiapa tak pernah dengar Sumijelly.com?? cepat!!cepat!! huhuhu

Ada sesiapa mau beli DOMAIN & HOSTING dari NET KL??

>>>SILA TEKAN SINI<<<

13 thoughts on “Setelah 2 tahun 7 bulan…….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s