Warna warni pelangi Iskandar

Warna warni pelangi Iskandar

Kesian Iskandar sejak masuk sekolah TADIKA. Selepas maghrib jer mata dah kuyu.. tau-tau dia dah tidur atas kerusi di ruang tamu.

Penat sangat tu sampai dah tak tahan mata terus terlelap.. dan akan bangun esok pagi untuk ke sekolah jer….

rainbow

Semalam check beg sekolah dia… tetiba ternampak KERTAS LUKISAN yang berbentuk pelangi dan di warna oleh Iskandar.

Saya memang tahu, sebelum ini Iskandar memang minat betul mewarna apa-apa gambar. Kalu dia warna mesti kemas dari abang nya Danial.

Sejak itu saya memang galakkan dia mewarna tak kira apa bentuk pun.. sebab bila dari kecil dah ada minat, mana la tahu dia leh jadi arkitek ker kan? hahaha

Cantikkan dia warna? Iskandar siap cakap, dia dapat 2 bintang dari cikgunya... senyum jer saya dalam hati melihat kegembiraan si anak ….

18 thoughts on “Warna warni pelangi Iskandar

  1. Kesian iskandar kan, samalah ngan anak kita, lepas maghrib je,tak lama la lepas buat kerja sekolah confirm dah lepak..tapi nak buat camana kan..dah rutin sekolah macam gitu..cantik iskandar kaler pelangi tu kan..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s