Antara Ambi Pur dan Glade, mana pilihan korang?

Antara Ambi Pur dan Glade, mana pilihan korang?

glade

Ini adalah Glade.

– Buka penutupnya dan baunya akan keluar mewangi kan bilik korang… senang kan?

airwick

Ini pula Air Wick

– Yang ni kene beli tempat bekas spray nya sekali. Kalu tak sila lah spary dengan sendirinya…

Antara Glade dan Air Wick ni.. aku selalu pakai 2-2 sekali.. sebabnya selalu aku beli  kalu ada SALE!

Glade tu beli satu percuma satu dan juga Air wick beli 2 percuma 1. Sapa tak nak yang ada PERCUMA kan?? Selalu nya kalu dah ada yang promosi baik beli sebab harga nya sama jer dan bezanya dapat EXTRa jer..

Aku tahu sumer duk tunggu gambar WAFFLE aku kan? sabar la.. petang sikit la aku kuarkan entry nya yek?? Best wooo ada Waffle Maker ni.. jimat duit beli kat luar.. nak letak topping bebamyak pun best tau!! hehehe

So soalan aku la.. selalu apa pilihan korang untuk pewangi di RUMAH??

9 thoughts on “Antara Ambi Pur dan Glade, mana pilihan korang?

  1. 2x pernah beli yg spray2 automatik tu..
    tapi bila nak refill, dia jadi mcm prob je.
    so, skrg mmg lebih prefer beli Glade mcm gmbr atas tu je😀

Leave a Reply

