Dapat Hadiah percuma berupa laci comel dari Alamanda, Putrajaya

Dapat Hadiah percuma berupa laci comel dari Alamanda, Putrajaya

free gift box

Lawa tak kotak kat atas tu… comel kan?? hik3…

Minggu lepas saya pergi ke Alamanda, biasalah menyopping di sana.. tak sangka la pulak kalu beli belah di mana-mana kedai di Alamanda, leh dapat hadiah percuma.

Bab-bab percuma selalunya my IR pasti tolak kat saya… maklum la.. wanita kan suka barang yang berupa hadiah tak kira besar atau kecik…hik3

free gift box

Hanya belanja RM1,000 dalam hari yang sama untuk tuntut barangan percuma berupa Kotak aksesori bercermin dan juga dapatkan Ang Pow paket dari Alamanda.

Hik..hik..hik… yang tak tahan tu ada dapat Ang pow peket sekali tu….hehehe

ang pow packet alamanda

Ishk.. Ang pow peket ni saya suka kumpul tau. Sebab kalu nak buat bayaran yuran anak-anak kat sekolah atau taska, saya  selalu masukkan dalam sampul ni.

Siap-siap tulis sekali jumlah dan nama anak … senang. tak der la berterabur-terabur masa nak bagi dan juga nampak la sopan sikit kan. Alhamdulilah, selama masuk dalam sampul duit tak pernah dapat komplen kata duit terlebih @ terkurang…hik3

free gixt box

So, dah ada kotak ni leh la letak pin-pin tudung aku dalam ni kan??senang sikit nak cari bila nak pakai kan.. setempat jer…

So, pada sesiapa yang membeli-belah di Alamanda, Putrajaya 6 Jan – 5 Feb 2012, jangna lupa tau tuntut barangan percuma ni. Kalu nak dapat box ni kene la menyopping sampai RM1,000.00 (boleh campur resit paling banyak 4 resit). Kalu tak dapat sampul duit jerla.. itu pun kalu beli dalam RM300.00 hehehe

Selamat membeli -belah yek kengkawan!

 

 

 

10 thoughts on “Dapat Hadiah percuma berupa laci comel dari Alamanda, Putrajaya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s