Hari Pertama Iskandar di PASTI

Hari Pertama Iskandar di PASTI

Hai  semua, saya tahu sure hari ni ramai yang sibuk menguruskan hal persekolahan anak… macam saya la…hehehe

pasti siti sarah

Jadi hari ni Iskandar sudah pun memasuki alam persekolahan TAHUN 5. Saya daftarkan dia di sekolah PASTI Siti Sarah Seksyen 7, Bandar Baru Bangi. Kenapa saya pilih PASTI? Sebab masa Danial 5 tahun, dia pun bersekolah di situ, dan saya yakin dengan tenaga pengajar di PASTI tersebut.

pasti siti sarah

Sampai saja di PASTI ramai dah pelajar serta ibu bapa dah menunggu…ehehehe… Saya sampai jer dah pukul 8.15 pagi… maklum la nak uruskan lagi 3 orang anak lagi…hehehe

pasti siti sarah

Wah…Iskandar dah mula beratur bila sampai. diam jer dia… macam tak sama perangai nya bila di rumah. mungkin hari pertama kot. harap-harap dia dapat membiasakan diri…..

pasti siti sarah

Jadi sebelum saya beredar, murid-murid terus masuk ke kelas masing-masing…. jadi buat apa saya tunggu dia di situ kan?baik la saya ballik ke rumah dan uruskan rumah di mana pinggan mangkuk dan kain baju tak ber basuh lagi…hahaha

Saya yakin, Iskandar mesti tak nanges di sekolah tu nanti. Maklum la dia sungguh bersemangat nak g sekolah berbanding Danial masa umur 5 tahun dulu…hehehe

Nota kaki : Tengah hari nanti jenguk dia kejap…

3 thoughts on “Hari Pertama Iskandar di PASTI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s