Sejak ada UniFi ni…………

Sejak ada UniFi ni…………

huzaiman

Comel tak saya?? hehehe… ok gambar ini adalah selingan untuk entry saya yang semakin hari semakin kurang dah entry nya… kerana….

Sejak ada UniFi ni…………

  • makin malas pula nak update blog padahal dah ada internet laju
  • dah lama tak tengok cerita kat astro
  • semakin kerap update status FB dan upload gambar sebab guna HP aja…
  • makin rapat dengan si kecik, sebab nak online sumer guna HP aja
  • tengok filem sumer melalui You Tube kat TV aja

Jadi kesimpulan nya….

Saya semakin malas nak update kerana BANDWITH blog sudah semakin hhaaaaaaabbiiisssssss……… gara-gara entry adik saya la ni…grrrrrr

Jadi buat masa ini, entry mungkin akan berkurangan juga, sebab saya semakin sibuk menguruskan kerja-kerja akhir tahun di pejabat…hehehe

 

18 thoughts on “Sejak ada UniFi ni…………

Leave a Reply

