Samsung Galaxy Tab idaman hati….

Samsung Galaxy Tab idaman hati….

samsung

hokey….. saya sudah mula menyimpan cita-cita ingin memilikinya… dengar kata ia Samsung Galaxy Tab ini sangat bestttttt dan ringan..hehehe

Baru nak simpan cita-cita… orang lain sumer dah berkurun memilikinya.. sedih kan??

Sedang saya melayari internet untuk mencari kelebihan Samsung Galaxy Tab ni, ada juga di kalangan mereka membandingkan Samsung Galaxy Tab dengan Ipad…

  • IPad 2 dikeluarkan oleh syarikat Apple dan Samsung Galaxy Tab 10.1 pula oleh Samsung. Hehe
  • Samsung Galaxy Tab 10.1 lebih ringan dan lebih nipis dari iPad 2
  • Samsung Galaxy Tab 10.1 ada RAM lebih laju iaitu 1G berbanding iPad 2, 500MB RAM.
  • Samsung Galaxy menggunakan Android 3.1 sebagai browser dan iPad 2 menggunakan iOs 4.
  • Kamera depan dan belakang Samsung Galaxy tab 10.1 lebih tinggi megapixelnya.
  • Samsung Galaxy tab 10.1 boleh menggunakan Adobe Flash dan iPad 2 tak boleh.

Tapi yang saya memang  tak mampu untuk memilikinya kerana HARGA nya yang mahal. emmm..nampaknya mulai sekarang saya perlu la menyimpan duit RM10 setiap hari untuk memiliki Samsung Galaxy Tab ni…

Agak-agak, bila tahun yek saya bakal memilikinya?? silap hari bulan, Samasung Galaxy Tab sudah ketinggalan kerana Tablet baru basti bakal menjelma…hehehe

Nota kaki : Ada tak sesiapa yang sudi nak hadiahkan??

13 thoughts on “Samsung Galaxy Tab idaman hati….

  1. “IPad 2 dikeluarkan oleh syarikat Apple dan Samsung Galaxy Tab 10.1 pula oleh Samsung”

    hahahahahaha…

    swap2 je sudah…=)

    Samsung Galaxy menggunakan Android 3.1 sebagai browser dan iPad 2 menggunakan iOs 4.

    iOs 4 jugak merupakan based kepada Android…hihih

  2. kak sumsum yang kerja gomen manjang dapat bonus pun baru dok berangan nak pakai galaxy tab, saya yang keja swasta kadang ada gaji kadang ngelat nie………………………???? *nanges*

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s