Ramainya mencari info SBPA, walupun Pekeliling SBPA belum keluar…..

Ramainya mencari info SBPA, walupun Pekeliling SBPA belum keluar…..

sbpa

Perghhh…..ramai tul nak tahu maklumat mengenai SBPA yek?? hehehehe

Saba…sabar.. mengikut info yang aku perolehi.. PEKELILING BARU akan keluar pada 16 Disember 2011 ini… so kita nantikan la yek…….

Apa-apa pun, marila kita renungkan kata-kata KPPA kita mengenai Sistem SBPA ni yek :

kppa

Terima kasih keatas maklumbalas yang diterima mengenai SBPA. Saya tidak akan menjawab kepada persoalan yang dibangkitkan kerana bila dah bagitau ada yang menanyakan benda yang remeh. Ada yang tak percaya. Ada pula yang buat tafsiran sendiri dan masih ada dok tuntut agar permohonan mereka dipenuhi dibawah SBPA ni. Dah tu ada pula yang mahukan harga barang tak naik. Isk tak kan lah nak penjarakan peniaga-peniaga yang menaikkan harga jualan mereka. ISA pun dah dibatalkan.

Cubalah kita renungi kebaikan dan faedah yang kita perolehi sebagai PA selama ini. Mari lah kita berfikiran positif dan memantapkan kepercayaan bahawa keadaan kita dan generasi seterusnya akan berubah menjelang 2020. Ketepikan sikap memikirkan tentang diri sendiri buat masa ini dan bersama memperbaiki perkhidmatan kita kepada rakyat.

Jadi harap2 tiadalah kenaikan harga selaras dengan kenaikan gaji untuk kakitangan awam.. sebab tak semua kakitangan awam.. ada yang kakitangan swasta dan ada juga yang bekerja sendiri di mana kais pagi makan pagi, kais petang makan petang….

Apa-apa pun marilah kita tunggu pekeliling baru yang akan keluar yek!

4 thoughts on “Ramainya mencari info SBPA, walupun Pekeliling SBPA belum keluar…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s