Menanti kepulangan anakanda tercinta

Menanti kepulangan anakanda tercinta

danial

Ok.. hari ni Danial akan pulang setelah 4 hari ber KEM dia KUANG…….

Yeahhhhh…tak sabar nak jumpa anak teruna ku…. rindu betul ngan dia.. sejak dia tak der, umah ku sunyi jer…

Iskandar pun tak pernah2 tidor awal, terpaksa tidor awal, sebab kawna gaduh dia tak der…..hahahaha

Aku pun ilang gak kawan gaduh… sebab selalu Danial yang suka menjawab kalu akku tanya banyak soalan…kehkehkeh. Kalu dia suka g KEM macam tu, leh la masukkan dia lain kali…

4 thoughts on “Menanti kepulangan anakanda tercinta

  1. tu baru pi kejap. nanti anak teruna tu dah nak kawen haku tatau la caner…. he he…..
    (mengata selagi mampu. dah ada anak sendiri nanti dah takleh kutuk dah. he he)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s