Menikmati Roti Kok

Menikmati Roti Kok

roti kok
kredit to : simpledelicateandpure

HIGH 5 ROTI KOK

High 5 Roti Kok is made from 100% fresh bread, making it a wholesome snack to everyone. It is light and crispy and will be a tasty treat during tea time. Roti Kok is also a healthy bread snack as it is free from cholesterol and trans fat.

roti kok

Sedap ko Roti Kok ni….

Leh gak cicah ngan kopi @ nescafe…. perghh……. ranggup giler ko roti ni.. macam baru lepas kuar oven jer rasa…

Makan macam ni waktu petang2 kat pejabat memang nikmat ko…. ialah, kat opis ni apa la yang nak di makan… makan roti jerla..

roti kok

Roti yang telah di bakar , di sapu mentega dan ditabur gula memang bestt……

Harga Roti Kok ni RM2.30 tak silap aku..

roti high 5

tapi aku tak pernah pula perasan ada Roti Kok ni dari High 5… ialah, selama ni perasan roti potong ngan roti krim jer…

So, pas ni leh la beli bebanyak wat simpanan stok kat opis…

Jemput makan yek kengkawan………

4 thoughts on “Menikmati Roti Kok

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s