Selamat Bertunang Syazwani!

Selamat Bertunang Syazwani!

Semalam hari Ahad, sepupu aku bertunang. Buat secara ringkas tapi meriah juga, sebab semua datang menolong dan tolong makan juga..keh3….

syazwani

Syazwani (tuan yang bertunang) bersama sepupu2 yang hadir….Anak arwah mak su aku yang no.2.

Ok..jom main teka teki… Cuba cari mana Huzaiman?? keh3

syazwani

Tunang nya rasanya orang sini jugak.. tak jauh kot.. lupa pula nak bertanya… hehehe

Amboi…senyum lebar ko…… hehehe……..

syazwani

Barang-barang hantaran yang di terima dan di balas….

syaZwani

Ini lah abang sulung yang bertunang… adik dah bertunang.. abang nya jugak yang solo…!!

Tu.. ngah cari wanita yang sudi menerima jambangan bunga. Ada seisapa yang berminat?? Umur baru jer 26 tahun dan sudah pun bekerja..

Ada sesiapa yang sudi?? hehehe

syazwani

Ok.. ambik lagi gambar.. kali ni ngan kakak ipar aku lak… kehkehkeh.. entah kenapa.. suka lak nengok muka aku time ni.. macam suci murni jer… (sila jangna muntah) keh3…

6 thoughts on “Selamat Bertunang Syazwani!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s