Tahniah Aisyah! Selamat melangkah ke Sekolah Menengah!

Tahniah Aisyah! Selamat melangkah ke Sekolah Menengah!

aisyah

amboi….. sekarang ni untung budak2 kan.. ada FB, so leh update dah jer…

Anak buah aku Tuan Nur Aisyah baru jer mendapat keputusan UPSR nya… alhamdulilah, berjaya dapat  4A 1B walaupun masa trial dia dapat 1 A aja…

So, mengikut cerita kakak aku tu, dia asyik nanges jer bila dapat keputusan… tak henti2 menangis. Sebab terkejut dapat result tinggi..hehehe…

yang kakak aku lak, dia kata tak leh tengok muka Aisyah.. sebab asal tengok jer dia pun nak nanges sekalli…..hahahahaTu baru UPSR, sok SPM sure lagi kuat nenges……… keh2

aisyah

Okla.. Mak Teh janjji nak bagi hadiah kalu  5A, tapi dapat 4A 1B jer, jadi tak derla hadiah.. so tunggu result PMR la pulak…kasi score sumer A yek..keh3…

 

One thought on “Tahniah Aisyah! Selamat melangkah ke Sekolah Menengah!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s