Gigi susu pertama Danial tertanggal!

Gigi susu pertama Danial tertanggal!

Masa jemput Danial dari sekolah, aku macam perasan sesuatu bila lihat wajahnya… tapi tak perasan la apa benda… Tetiba Danial pun cakap ngan aku….

Danial : Ibu, Danial tak boleh sebut huruf F, sebab ada angin
Ibu : hah? ada angin??
Danial : Ialah, gigi Danial dah patah. pagi tadi.
Ibu : hah? dah patah? mana giginya?
Danial : Dah buang……….
Ibu : ala……. (cis.. x dapat nak ambik gambar gigi dia nak buat blog)

Tapi masa dalam kereta dia sempat citer pasal pari-pari nak ambik gigi.

Dia cakap, kengkawan dia suruh simpan gigi bawah bantal, nanti ada pari-pari nak ambik. hehehe…….. masih ada juga yang bercertia pasal pari2 gigi yek…hehehe

Sebaik gigi Danial tertanggal sendiri, kalu g klinik mau dia tak moh sebab nak g cabut….sebab dulu dia pernah dengar ada budak nangis kuat sebab nak cabut gigi….hehehe

So, tak dapat la nak bagi gigi susu Danial kat pari-pari, sebab Danial dah buang gigi dia entah kemana…..

10 thoughts on “Gigi susu pertama Danial tertanggal!

  1. nanti danial tulis kt atas kertas kt mane danial buang gigi tu ye. pastu letak kertas tu bawah bantal. nanti pari2 ambik kertas tu pg carik sendiri. hihih.

    kak comel je gambo family yg kt atas tu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s