Guna transaksi CIMB dan dapatkan 1 stamp Octo!

Guna transaksi CIMB dan dapatkan 1 stamp Octo!


Baru ada 5 OCTO STAMPS, macam mana nak kumpul banyak nie.. baru tahu pasal benda nie.. padahal tiap2 hari buat transaksi kat CIMB…waaaa…….terlepas pandang ko …. rugi!!rugi!!

Kalu dapat kumpul banyak OCTO STAMPS leh tebus banyak barang, antaranya :
  • Clicks Maestro (Total Stamps : 30)
  • DJ Octo (Total Stamps : 30)
  • Octo Rider (Total Stamps : 30)
  • Picasso (Total Stamps : 30)
  • Pinky Frosty (Total Stamps : 30)
  • 2 GSC Movie Tickets (Total Stamps : 50)
  • Starbuck’s Voucher worth RM30 (Total Stamps : 60)
  • Parkson Shopping Voucher worth RM50 (Total Stamps : 100)
  • Adidas Shopping Voucher worth RM250(Total Stamps : 125)
  • IKEA Shopping Voucher worth RM300 (Total Stamps : 150)
  • Swatch – For Her (Total Stamps : 250)
  • Swatch – For Him (Total Stamps : 250)
  • iPOD Nano (Total Stamps : 300)
  • Sony PSP 3006 (Total Stamps : 450)
  • Asus 1000HE Netbook (Total Stamps : 850)
  • Nintendo Wii (Total Stamps : 900)
  • Sony Ericsson Xperia X10 (Total Stamps : 950)
  • Holiday Package Bali worth RM2,000.00 (Total Stamps : 1,000)
  • Sony PS3 (Total Stamps : 1,000)
  • Sony Vaio (M Series) (Total Stamps : 1,000)
  • Burberry Handbag – Small Nova Check Tote (Total Stamps : 1,050)
  • Apple iPhone4 (Total Stamps : 1,250)
  • DSLR Camera Cannon EOS 500D (Total Stamps : 1,300)
  • Samsung Galaxy Tablet (Total Stamps : 1,350)
  • Apple iPad 3G (16GB) (Total Stamps : 1,500)

Perghh…..banyakkan barang yang boleh di tebus?? tapi aku rasa yang lebih 100 OCTO STAMPS kebne kumpul tu tak yah la nak berharap dapatkan? sebab makin tinggi nilainya, makin sikit barang yang tinggal…huhuhuh

So, korang sambil buat transaksi…tapi hanya beberapa transaksi jer leh dapatkan rewards OTCO STAMPS ni.. antaranya ialah :

  • Funds Transfer (IBG and Instant Transfer)
  • eRemittance
  • Western Union
  • Prepaid Reload
  • Bill Payment
  • Unit Trust (Purchase and Redemption)
  • Mobile Banking Activation
  • iPhone/iPad/Android Widget Activation

jadi… pepandai la korang nak guna banyak kali ker atau setiap hari ker, sebab setiap transaksi yang berjaya dapat main permainan OCTO ni.. pas tu baru dapat rewards nya…

Cepat wei.. kumpul banyak reward sepanjang promosi ni.

Promosi berlangsung  : 22 Mac 2011 hingga 21 September 2011

Peraduan ini terbuka kepada semua pengguna CIMB Clicks yang baru dan yang sedia ada. Apa lagi!!

octo cimb

Nota kaki : Jom kita buat transaksi bebanyak !! hehehe

5 thoughts on “Guna transaksi CIMB dan dapatkan 1 stamp Octo!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s