Baim Wong yang ku rindui……………..

Baim Wong yang ku rindui……………..

kejora dan bintang

Kejora dan Bintang – Astro Ria

 

cinta marshanda

Sejuta Cinta Marshanda – TV3

Okey..okey.. aku ngaku aku rindu sama BAIM WONG.….. ni kalu aku nengok jer lakonan BAIM WONG agak-agak anak aku ada tak kenan wajah dia?? muahahaha

Aku dah tak dapat tengok dah citer nie, sebab balik dari kerja terus jemptu anak-anak dari TASKA kendian terus g ambik Danial dari Sekolah Rendah sampai umah dah maghrib.

So, aku tak akan bukak TV la.. kalu bukak gak alamat sumer kerja pun tak jalan……huhuhuhu

Sian kan?? kan??kan??..sian la wei………..huhuhu

tak per la… dari rindu 3 HERO ni……….hehehe

Nota kaki : sampai bila akan berterusan begini?? waaa……

5 thoughts on “Baim Wong yang ku rindui……………..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s