Iskandar jatuh!!

Iskandar jatuh!!

huhuhu……..
semalam masa aku jemput anak aku dr Taska…….
tetiba jer pengasuh bg tau…..
“Su, Iskandar jatuh longkang”
huh..aku apa laie…..suspens arr…….
“Ala….longkang kecik nie jer…….luka cikit jer….”
tp bila tgk pembalut kening dia……
mcm besar jer……..
then aku pun kata x perla……

kening is

Bila sampai umah, anak aku x selesa kot dgn tampalan di kening dia
apa laie…….dia bukak la….
masa tu la aku baru pasan……..

mak aih……..luka cam dalam gak……
then aku bg tau kat my hubby…….
moh ler bawa g Klinik, kasi cuci itu luka…
kang takut ada effection lak..

kening dekat

anak aku nie kan…
kalu dengan orang kemain baik jer aku tgk…….
tgk la…bila doktor cuci luka dia…..
alahai……..diam jer…..
cuba ibu yang wat…….adess………
penat la aku nak mengejarnya…….

rawat 1

rawat 2

then doktor just wat ‘dressing’ cikit….
letak antibiotik, then ‘salotape’ tang dahi tu…
then tampal ngan pembalut luka….
kiranya hari nie seharian x leh bukak la..
kasi kering kan luka dulu……..

rawat 3

so, pagi tadi aku hantar anak aku kat Taska…….
bagi tau kat Pengasuh tu jangan basahkan kepala dia….
lap kan sahaja…..nanti jadi basah lak pembalut luka tu nanti……

huhuhu……….
cian iskandar………dah x hensem dah lagi anak ibu…….
x perla….makan masa gak tu nak ilang kan parut……
huhuhu…………

Advertisements

One thought on “Iskandar jatuh!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s